Donderdag 16 sep bestaat VVH/Velserbroek 115 jaar!

14 september 2021 14:00

Jaarlijkse viering vindt dit jaar plaats op 24 oktober

Donderdag 16 september a.s. is VVH jarig. Onze club bestaat dan 115 jaar.

Dat is natuurlijk geweldig, iets om trots op te zijn.

Het is bijzonder dat zo'n mooie voetbalclub uit Velserbroek/Haarlem-Noord al sinds 1906 zoveel jaren haar leden in staat stelt om gezellig met elkaar te voetballen in clubverband!

Gewoonlijk wordt deze herdenking jaarlijks gevierd in onze kantine door een select groepje leden & oud-leden, die deel uitmaken van ons "Senioren-convent". Ook zijn er vaak Ereleden aanwezig, Leden-Van-Verdienste en Bestuursleden.

Velen van hen komen ieder jaar op 16 september bijeen om het verleden maar ook het heden en de toekomst van VVH te bespreken.

Dit jaar wordt de verjaardag van onze club gevierd op zondag 24 oktober met een bijeenkomst van het Seniorenconvent in de kantine.

Nieuwsbericht over viering in 2019

VVH-115-jaar_620x350p.jpg